Koszty i sposoby dostawy

Najszybciej i najbezpieczniej

  • Darmowa dostawa tylko dotyczy chłodziarek na wino i przy zakupie powyżej 1000,00 zł,
  • Zamówiony towar jest wysyłany każdy w czwartek,

Koszty i sposoby dostawy

Opłata za przesyłkę jest zależna od kategorii produktów, które chcesz kupić. W przypadku jednoczesnego kupowania produktów różnych grup, dostawy będą odbywały się niezależnymi przesyłkami, gdyż produkty te są wysyłane przez nas z innych magazynów. Koszt dostawy będzie wtedy liczony dla każdej grupy towarowej oddzielnie. Opłaty dodatkowe przedstawione w dwóch ostatnich tabelach są uzależnione od wybranej formy płatności oraz od liczby i gabarytów zamówionych produktów.

Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona pod budynek znajdujący się w adresie dostawy.

Poniżej podstawowe opcje wysyłki oraz tabela kosztów dodatkowych.
Koszt dokładny widać po dodaniu produktu do koszyka i wybraniu opcji płatności i dostawy.

STANDARDOWE KOSZTY DOSTAWY W SKLEPIE SZAFYNAWINO.PL:

 

Sposób dostawy

Koszt dostawy

Czas dostawy

Zryczałtowany transport międzynarodowy dotyczy chłodziarek na wino dla zamówień powyżej 1000 zł

Gratis

wysyłka następuje w każdy czwartek

Zryczałtowany transport międzynarodowy dotyczy chłodziarek na wino dla zamówień poniżej 1000 zł.

350,00 zł

wysyłka następuje w każdy czwartek

Przesyłka kurierska -pozostałe produkty z wyłączeniem chłodziarek na wino

24 zł

następny dzień roboczy
po wysyłce paczki z magazynu*

Sklep szafynawino.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmy kurierskie. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego tygodnia.

  • Dokładamy starań, by dla zamówień złożonych do środy wysyłka towaru nastąpiła w kolejny dzień. Dotyczy to asortymentu znajdującego się na składzie magazynowym. W wyjątkowych przypadkach termin realizacji może zostać wydłużony. W przypadku konieczności uzupełnienia stanu magazynowego, nasz dział handlowy poinformuje Państwa o spodziewanym terminie dostawy brakującego asortymentu.
  • Przesyłki wysyłamy firmą kurierską.
  • Faktura będąca dowodem zakupu dostarczana jest listem pocztowym.
  • Jeśli przesyłka dotarła do Państwa w stanie wskazującym na uszkodzenie mechaniczne podczas transportu, należy, w obecności kuriera, dokonać jej sprawdzenia i napisać protokół opisujący zniszczenia. Taki protokół podpisany przez przewoźnika stanowi podstawę reklamacji.